torsdag 10. mai 2012

BEAUTYFOOD
Dette er en bok som du blir i godt humør av å lese. Boken er flott illustrert, har fine bilder, avstemte farger og er lett å lese. Den tar for seg mange nyttige temaer, som for eksempel hva inneholder supermat av vitaminer og mineraler, fettsyrer og andre vitale stoffer. Du blir også inspirert til å utprøve diverse retter, da det er mange gode oppskrifter på alt fra næringsrike smoothies til velsmakene sjokolade kuler. Du får mange gode og nyttige tips, som hvordan du skal få spirer til å gro på kjøkkenbenken, utrensing av avfallstoffer fra kroppen, meditasjon, trening og hvordan du kan bevare et ungdommelig og friskt utseende. Boken er et vakkert og inspirerende oppslagsverk.
Jeg pleier å si at jeg prøver å spise mat som gjør meg lykkelig, dersom du følger noen av oppskriftene så burde du bli lykkelig.

2 kommentarer:

  1. Hei, Helt enig - denne boka gir inspirasjon til å se mat med nye øyne:-) klem Siv

    SvarSlett
  2. Denne boken skal jeg kjøpe:-)
    Den ser både inspirerende og flott ut.
    Anbefaler denne boken også : http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1952264

    Ang spirer har jeg en blogg der jeg bl.a har skrevet om dette: http://detgodelivnina.blogg.no/1299573598_spirer.html

    Jeg ble i sin tid inspirert av min mamma,og det var fakstisk hun som også tipset meg om den boken jeg har lagt inn link til.

    God helg. Mvh Nina

    SvarSlett