torsdag 5. januar 2012

Godt nytt år.
Et nytt år gir ny muligheter for oss alle, 22 desember snudde solen og vi går nå i mot lysere tider. I mai startet jeg et vikariat på Alfaklinikken Lørenskog. Der er trivselsnivået høyt, dette har medført at jeg flytter min praksis og starter opp fra nytt år og blir fast medlem av klinikken.
Klinikken har lyse, trivelige lokaler i 3. etasje i Solheimveien 28, 1470 Lørenskog, det er godt med gratis parkeringsplasser og bussen stopper like ved. Klinikken har et godt utvalg av terapier, selv tilbyr jeg : Homeopati - Fotsone - Akupunktur 2000 - Vitamin og mineralterapi - Ørelys og Øreakupuktur. I tillegg utfører jeg følgende tester: Hårmineralanalyse og Matintoleransetest. Du er velkommen.

1 kommentar:

  1. Hei Bente, Gratulerer - nye lokaler gir ny energi! God helg fra Siv

    SvarSlett