lørdag 21. august 2010


Sommerferien er over for denne gang og hverdagen er i ferd med å innhente oss. Før ferien hadde jeg en flott opplevelse på kontoret som jeg føler for å dele med deg. Gerd kontaktet meg fordi hun hadde smerter i venstre hofte. Hoften var hoven, det var vondt å bevege seg, vanskelig å finne en god liggestilling samt smertefullt å gå trapper.
Etter å ha pratet litt frem og tilbake, ble vi enige om å prøve akupunktur 2000. Allerede etter første behandling merket hun forandring, etter tredje behandling mottak jeg følgende tekstmelding på min mobil "hoften er bra".

2 kommentarer:

  1. Hei Bente,
    For en fantastisk historie. Det viser at akupunktur kan gjøre underverker. Takk for at du deler erfaringer med oss.

    SvarSlett
  2. Hei Bente, Så topp, jeg hadde god glede av akupunktur når jeg gikk gravid pgs pollenallergi. Akupunktur kan hjelpe mange med mye... klem Siv

    SvarSlett