tirsdag 9. mars 2010

Torsdag 4 mars, hadde jeg en fin opplevelse. Jeg var så heldig at jeg fikk holde foredrag om mineraler og vitaminer for 12 -13 flotte kvinner. I tillegg snakket jeg om hårmineralanalyse og hvilket utbytte man kan ha av den. Runi stilte sitt hjem på Høybråten til disposisjon, hun hadde bakt 2 nydelig hvetekringler som damene koste seg med mens jeg snakket. Etter hvert utviklet det seg til en fin kommunikasjon mellom de fremmøtte og meg, de hadde mange spørsmål om temaet. Det var tydelig at de hadde tenkt mye på vitaminer og mineralenes betydning for kroppen. Tilbakemeldingen jeg har fått er at kvinnene fikk en ny forståelse om hva mineralene gjør med kroppen og hvorfor det er viktig å ha en god mineralbalanse.
De fremmøtte fikk en hilsen fra Soma i form av kosttilskuddene Opti green, Udo`s choice og Cocosa, dette satte de stor pris på.
Dette ble en fin og givende kveld for meg som jeg vil huske lenge.Vil du vite mer så klikk her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar