mandag 22. mars 2010


Påsken er rett rundt hørnet. Til helgen pakker en stor det av oss bilen full med mat, klær og skiutstyr og kjører til fjells. I år kan påskefjellet friste med et flott skiføre de fleste steder i landet, det er bare solen som vi ikke helt vet om vi får gleden av.
Sammen med min familie har jeg mange gode påskeminer fra fjellet. Jeg vil som homeopat dele et par gode ideèr med dere. Jeg reiser aldri på påskefjellet uten et par homeoptiske midler. Ta med Arnica, dette middelet tar du dersom du ramler og slår deg skikkelig. Arnica øker blodgjennomstrømmingen og hjelper til i helingsprosessen. Ta også med Belladnna, den er fin når solen er sterk og vinterhvit hud blir rød. Belladonna demper den brennende fornemmelsen som oppstår når huden blir solbrent. Er du uheldig og forstuver foten så tar du Mangan og C vitaminer sammen med Arnica.
Jeg øsnker dere en uforglemmelig påske på fjellet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar