onsdag 20. januar 2010

DEILIG ANSIKTSMASKE

Her om dagen fant jeg oppskrift på en ansiktsmaske, som jeg bare måtte prøve. Den var utrolig behagelig, jeg følte virkelig at huden fikk en helt ny glød, i tillegg er den billig og enkel å lage. Du tar: 1 ts yoghurt naturell, 2 ts honning, 1 ts finmalt havregryn, 1 A-vitaminkapsel, 1 E-vitaminkapsel el. 1/2 ts hvetekimolje, 5 dråper laveldelolje. Dette blandes godt. Så smører du det på huden og lar det virke i ca 20 - 30 min. Det vaskes av med en bomullsdott dyppet i lunket vann, eller i kamille te. Denne masken gjør virkelig noe med en trøtt og grå vinterhud. LYKKE TIL. Dersom du vil vite mer så klikk her.

2 kommentarer:

  1. Hei Bente!
    Takk for hyggelig hilsen i bloggen vår! Du har også en spennende blogg! :)
    Mvh Ingunn

    SvarSlett
  2. Hei Bente!
    Takk for herlig tips til ansiktsmaske. Den skal jeg prøve. Viktig å stelle godt med seg selv i blandt. Det gir energi og en god følelse.
    KLem fra Marit

    SvarSlett